Υπάρχουν τρεις(3) ειδικεύσεις μέσα στα πλαίσια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του "Επιστήμες της Αγωγής: Παιδαγωγική & Διδακτική Πράξη"
- Γλώσσα και Γραμματισμός Ανάπτυξη, Διδασκαλία και Δυσκολίες
- Διοίκηση και Επιμόρφωση στην Εκπαίδευση
- Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση
1) Ειδίκευση: «Γλώσσα και Γραμματισμός: Ανάπτυξη, Διδασκαλία και Δυσκολίες»
Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Kορμού |
|
Μεθοδολογία έρευνας προχωρημένου επιπέδου |
15 ECTS
|
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (ένα από τα παρακάτω) |
|
Στατιστική στην εκπαίδευση |
15 ECTS |
Διδακτική της γλώσσας στην προσχολική και σχολική εκπαίδευση |
15 ECTS |
Παιδαγωγικές παρεμβάσεις για τις δυσκολίες μάθησης δεξιοτήτων γραμματισμού |
15 ECTS |
Διδακτικές πρακτικές για την ενίσχυση της ακουστικής και αναγνωστικής κατανόησης παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Α΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |
Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Kορμού (ένα από τα παρακάτω) |
|
Γλωσσική ανάπτυξη |
15 ECTS |
Αναδυόμενος γραμματισμός: Έρευνα και διδακτικές εφαρμογές |
15 ECTS |
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (ένα από τα παρακάτω) |
|
Αξιολόγηση δεξιοτήτων γλώσσας και γραμματισμού στην εκπαίδευση |
15 ECTS |
Μεταγλωσσική ανάπτυξη και κατάκτηση του γραπτού λόγου |
15 ECTS |
Διδακτικές πρακτικές για τη διαχείριση της πολυγλωσσίας στη σχολική τάξη |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |
Γ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Σεμινάριο Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας (Επίπεδο Ι) |
15 ECTS |
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (ένα από τα παρακάτω) |
|
Κοινωνικές συνιστώσες της γλωσσικής μάθησης |
15 ECTS |
Δυσκολίες στη μάθηση του γραπτού λόγου: Πρώιμος εντοπισμός και έγκαιρη παρέμβαση |
15 ECTS |
Διδακτική της γλώσσας με χρήστη των ΤΠΕ |
15 ECTS |
Ο ρόλος της γλώσσας στη διδασκαλία και στη μάθηση |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Γ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |
Δ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Σεμινάριο Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας (Επίπεδο ΙΙ) |
15ECTS |
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (ένα από τα παρακάτω) |
|
Ψυχοκινητική ανάπτυξη και γραφή στην προσχολική εκπαίδευση |
15 ECTS |
Αισθητικές προσεγγίσεις και γλωσσική αγωγή |
15 ECTS |
Ανάπτυξη και διδασκαλία των μητρικών και δεύτερων γλωσσών στην προσχολική και σχολική τάξη |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Δ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |
Σύνολο ECTS για την ειδίκευση «Γλώσσα και Γραμματισμός: Ανάπτυξη, Διδασκαλία και Δυσκολίες»: 120
2) Ειδίκευση: Διοίκηση και Επιμόρφωση στην Εκπαίδευση
Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Kορμού |
|
Μεθοδολογία Έρευνας Προχωρημένου Επιπέδου |
15 ECTS |
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (ένα από τα παρακάτω) |
|
Μοντέλα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών |
15 ECTS |
Ιστορικές Προσεγγίσεις στην Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών |
15 ECTS |
Οργανωσιακή Ψυχολογία |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |
Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Kορμού |
|
Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης |
15 ECTS |
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (ένα από τα παρακάτω) |
|
Ιστορία της Εκπαίδευσης |
15 ECTS |
Η Επίδραση της Οικονομίας στον Εκπαιδευτικό Σχεδιασμό και Προγραμματισμό |
15 ECTS |
Επιμόρφωση και Επαγγελματική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |
Γ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Σεμινάριο Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας (Επίπεδο Ι) |
15 ECTS |
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (ένα από τα παρακάτω) |
|
Κοινωνιολογία και Σχεσιοδυναμική της Σχολικής Κοινότητας |
15 ECTS |
Εκπαίδευση και Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε άλλες χώρες |
15 ECTS |
Σχεδιασμός και Υλοποίηση Επιμορφωτικών Προγραμμάτων |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Γ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |
Δ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Σεμινάριο Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας (Επίπεδο ΙΙ) |
15 ECTS |
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (ένα από τα παρακάτω) |
|
Ηγεσία στην Εκπαίδευση |
15 ECTS |
Εκπαιδευτική Πολιτική με έμφαση στην Ευρωπαϊκή Ένωση. |
15 ECTS |
Στατιστική στην Εκπαίδευση |
15 ECTS |
Ανάλυση Ποιοτικών Δεδομένων με τη χρήση λογισμικού |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Δ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |
Σύνολο ECTS για την ειδίκευση «Διοικητικές και Επιμορφωτικές Λειτουργίες στην Εκπαίδευση»:120
3) Ειδίκευση: «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση»
Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Kορμού |
|
Μεθοδολογία έρευνας προχωρημένου επιπέδου |
15 ECTS |
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (ένα από τα παρακάτω) |
|
Διδακτική μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης |
15 ECTS |
Διδακτική της γλώσσας με χρήστη των ΤΠΕ I |
15 ECTS |
Διδακτική των φυσικών επιστημών με χρήση των ΤΠΕ |
15 ECTS |
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και ΤΠΕ |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |
Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Kορμού (ένα από τα παρακάτω) |
|
Πολυμέσα στην εκπαίδευση |
15 ECTS |
ΤΠΕ και φυσικές επιστήμες στην εκπαίδευση |
15 ECTS |
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (ένα από τα παρακάτω) |
|
Πολυτροπικότητα, Παιδαγωγική των πολυγραμματισμών και ΤΠΕ |
15 ECTS |
Δημιουργία εκπαιδευτικού λογισμικού Ι |
15 ECTS |
Διδακτική των μαθηματικών με χρήση των ΤΠΕ Ι |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |
Γ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Σεμινάριο Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας (Επίπεδο Ι) |
15 ECTS |
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (δύο από τα παρακάτω) |
|
Στατιστική στην εκπαίδευση |
15 ECTS |
Δημιουργία εκπαιδευτικού λογισμικού ΙΙ |
15 ECTS |
Διδακτική της γλώσσας με χρήστη των ΤΠΕ ΙΙ |
15 ECTS |
Διδακτική των μαθηματικών με χρήση των ΤΠΕ ΙΙ |
15 ECTS |
Εκπαίδευση SΤΕΜ, τέχνη και ΤΠΕ |
15 ECTS |
Χρήση προσομοιώσεων στις φυσικές επιστήμες |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Γ΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |
Δ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Σεμινάριο Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας (Επίπεδο ΙΙ) |
15 ECTS |
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (ένα από τα παρακάτω) |
|
Διδακτική των κοινωνικών σπουδών με χρήση των ΤΠΕ |
15 ECTS |
Μάθηση μέσω κινητών συσκευών στην εκπαίδευση (mobilelearning) |
15 ECTS |
Σχεδιασμός και υλοποίηση δραστηριοτήτων με εργαλεία web 2.0 |
15 ECTS |
Ανάλυση ποιοτικών δεδομένων στην εκπαίδευση |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Δ΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |
1) Ειδίκευση: «Γλώσσα και Γραμματισμός: Ανάπτυξη, Διδασκαλία και Δυσκολίες»
Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Kορμού |
|
Μεθοδολογία έρευνας προχωρημένου επιπέδου |
15 ECTS
|
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (ένα από τα παρακάτω) |
|
Στατιστική στην εκπαίδευση |
15 ECTS |
Διδακτική της γλώσσας στην προσχολική και σχολική εκπαίδευση |
15 ECTS |
Παιδαγωγικές παρεμβάσεις για τις δυσκολίες μάθησης δεξιοτήτων γραμματισμού |
15 ECTS |
Διδακτικές πρακτικές για την ενίσχυση της ακουστικής και αναγνωστικής κατανόησης παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Α΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |
Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Kορμού (ένα από τα παρακάτω) |
|
Γλωσσική ανάπτυξη |
15 ECTS |
Αναδυόμενος γραμματισμός: Έρευνα και διδακτικές εφαρμογές |
15 ECTS |
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (ένα από τα παρακάτω) |
|
Αξιολόγηση δεξιοτήτων γλώσσας και γραμματισμού στην εκπαίδευση |
15 ECTS |
Μεταγλωσσική ανάπτυξη και κατάκτηση του γραπτού λόγου |
15 ECTS |
Διδακτικές πρακτικές για τη διαχείριση της πολυγλωσσίας στη σχολική τάξη |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |
Γ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Σεμινάριο Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας (Επίπεδο Ι) |
15 ECTS |
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (ένα από τα παρακάτω) |
|
Κοινωνικές συνιστώσες της γλωσσικής μάθησης |
15 ECTS |
Δυσκολίες στη μάθηση του γραπτού λόγου: Πρώιμος εντοπισμός και έγκαιρη παρέμβαση |
15 ECTS |
Διδακτική της γλώσσας με χρήστη των ΤΠΕ |
15 ECTS |
Ο ρόλος της γλώσσας στη διδασκαλία και στη μάθηση |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Γ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |
Δ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Σεμινάριο Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας (Επίπεδο ΙΙ) |
15ECTS |
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (ένα από τα παρακάτω) |
|
Ψυχοκινητική ανάπτυξη και γραφή στην προσχολική εκπαίδευση |
15 ECTS |
Αισθητικές προσεγγίσεις και γλωσσική αγωγή |
15 ECTS |
Ανάπτυξη και διδασκαλία των μητρικών και δεύτερων γλωσσών στην προσχολική και σχολική τάξη |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Δ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |
Σύνολο ECTS για την ειδίκευση «Γλώσσα και Γραμματισμός: Ανάπτυξη, Διδασκαλία και Δυσκολίες»: 120
2) Ειδίκευση: Διοίκηση και Επιμόρφωση στην Εκπαίδευση
Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Kορμού |
|
Μεθοδολογία Έρευνας Προχωρημένου Επιπέδου |
15 ECTS |
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (ένα από τα παρακάτω) |
|
Μοντέλα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών |
15 ECTS |
Ιστορικές Προσεγγίσεις στην Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών |
15 ECTS |
Οργανωσιακή Ψυχολογία |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |
Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Kορμού |
|
Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης |
15 ECTS |
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (ένα από τα παρακάτω) |
|
Ιστορία της Εκπαίδευσης |
15 ECTS |
Η Επίδραση της Οικονομίας στον Εκπαιδευτικό Σχεδιασμό και Προγραμματισμό |
15 ECTS |
Επιμόρφωση και Επαγγελματική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |
Γ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Σεμινάριο Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας (Επίπεδο Ι) |
15 ECTS |
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (ένα από τα παρακάτω) |
|
Κοινωνιολογία και Σχεσιοδυναμική της Σχολικής Κοινότητας |
15 ECTS |
Εκπαίδευση και Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε άλλες χώρες |
15 ECTS |
Σχεδιασμός και Υλοποίηση Επιμορφωτικών Προγραμμάτων |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Γ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |
Δ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Σεμινάριο Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας (Επίπεδο ΙΙ) |
15 ECTS |
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (ένα από τα παρακάτω) |
|
Ηγεσία στην Εκπαίδευση |
15 ECTS |
Εκπαιδευτική Πολιτική με έμφαση στην Ευρωπαϊκή Ένωση. |
15 ECTS |
Στατιστική στην Εκπαίδευση |
15 ECTS |
Ανάλυση Ποιοτικών Δεδομένων με τη χρήση λογισμικού |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Δ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |
Σύνολο ECTS για την ειδίκευση «Διοικητικές και Επιμορφωτικές Λειτουργίες στην Εκπαίδευση»:120
3) Ειδίκευση: «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση»
Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Kορμού |
|
Μεθοδολογία έρευνας προχωρημένου επιπέδου |
15 ECTS |
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (ένα από τα παρακάτω) |
|
Διδακτική μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης |
15 ECTS |
Διδακτική της γλώσσας με χρήστη των ΤΠΕ I |
15 ECTS |
Διδακτική των φυσικών επιστημών με χρήση των ΤΠΕ |
15 ECTS |
Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και ΤΠΕ |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |
Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Kορμού (ένα από τα παρακάτω) |
|
Πολυμέσα στην εκπαίδευση |
15 ECTS |
ΤΠΕ και φυσικές επιστήμες στην εκπαίδευση |
15 ECTS |
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (ένα από τα παρακάτω) |
|
Πολυτροπικότητα, Παιδαγωγική των πολυγραμματισμών και ΤΠΕ |
15 ECTS |
Δημιουργία εκπαιδευτικού λογισμικού Ι |
15 ECTS |
Διδακτική των μαθηματικών με χρήση των ΤΠΕ Ι |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |
Γ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Σεμινάριο Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας (Επίπεδο Ι) |
15 ECTS |
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (δύο από τα παρακάτω) |
|
Στατιστική στην εκπαίδευση |
15 ECTS |
Δημιουργία εκπαιδευτικού λογισμικού ΙΙ |
15 ECTS |
Διδακτική της γλώσσας με χρήστη των ΤΠΕ ΙΙ |
15 ECTS |
Διδακτική των μαθηματικών με χρήση των ΤΠΕ ΙΙ |
15 ECTS |
Εκπαίδευση SΤΕΜ, τέχνη και ΤΠΕ |
15 ECTS |
Χρήση προσομοιώσεων στις φυσικές επιστήμες |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Γ΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |
Δ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ |
|
Τίτλος Μαθήματος |
Πιστωτικές Μονάδες (ECTS) |
Σεμινάριο Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας (Επίπεδο ΙΙ) |
15 ECTS |
Κατ' επιλογή υποχρεωτικά (ένα από τα παρακάτω) |
|
Διδακτική των κοινωνικών σπουδών με χρήση των ΤΠΕ |
15 ECTS |
Μάθηση μέσω κινητών συσκευών στην εκπαίδευση (mobilelearning) |
15 ECTS |
Σχεδιασμός και υλοποίηση δραστηριοτήτων με εργαλεία web 2.0 |
15 ECTS |
Ανάλυση ποιοτικών δεδομένων στην εκπαίδευση |
15 ECTS |
ΣΥΝΟΛΟ Δ΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ |
30 ECTS |