Υπάρχουν τρεις(3) ειδικεύσεις μέσα στα πλαίσια του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του "Επιστήμες της Αγωγής: Παιδαγωγική & Διδακτική Πράξη"
- Γλώσσα και Γραμματισμός Ανάπτυξη, Διδασκαλία και Δυσκολίες
- Διοίκηση και Επιμόρφωση στην Εκπαίδευση
- Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση
Το πρόγραμμα σπουδών ανά ακαδημαϊκό εξάμηνο και ειδίκευση έχει ως εξής:
| Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Β΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | |||||
| ΚΩΔΙΚΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ECTS | ΚΩΔΙΚΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ECTS | |
| ΜΕΑ 105 | Μεθοδολογία έρευνας προχωρημένου επιπέδου | 15 | …… | Μάθημα υποχρεωτικό κορμού ειδίκευσης | 15 | |
| …... | 1ο Μάθημα κατ’ επιλογή υποχρεωτικό | 15 | …... | 2ο Μάθημα κατ’ επιλογή υποχρεωτικό | 15 | |
| ΣΥΝΟΛΟ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ | 30 | ΣΥΝΟΛΟ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ | 30 | |||
| Γ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | Δ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | |||||
| ΚΩΔΙΚΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ECTS | ΚΩΔΙΚΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ECTS | |
| ….. | 3ο Μάθημα κατ’ επιλογή υποχρεωτικό | 15 | …… | Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία | 30 | |
| …... | 4ο Μάθημα κατ’ επιλογή υποχρεωτικό | 15 | ||||
| ΣΥΝΟΛΟ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ | 30 | ΣΥΝΟΛΟ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ | 30 | |||
Κατάλογος υποχρεωτικών κορμού μεταπτυχιακών μαθημάτων σε κάθε ειδίκευση
| ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ Α΄: Γλώσσα και Γραμματισμός: Ανάπτυξη, Διδασκαλία και Δυσκολίες ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ Β΄: Διοίκηση και Επιμόρφωση στην Εκπαίδευση ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ Γ΄: Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση | |||
| ΚΩΔΙΚΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΠΜΣ | ECTS | 
| ΜΕΑ 105 | Μεθοδολογία έρευνας προχωρημένου επιπέδου | Α,Β,Γ | 15 | 
| ΜΕΑ 201 | Γλωσσική Ανάπτυξη | Α | 15 | 
| ΜΕΑ 208 | Αναδυόμενος γραμματισμός: Έρευνα και διδακτικές εφαρμογές | Α | 15 | 
| ΜΕΑ 111 | Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης | Β | 15 | 
| ΜΕΑ 121 | Πολυμέσα στην εκπαίδευση | Γ | 15 | 
| ΜΕΑ 417 | Πολυτροπικότητα, Παιδαγωγική των Πολυγραμματισμών και ΤΠΕ | Γ | 15 | 
Κατάλογος κατ’ επιλογή υποχρεωτικών μεταπτυχιακών μαθημάτων σε κάθε ειδίκευση
| ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ Α΄: Γλώσσα και Γραμματισμός: Ανάπτυξη, Διδασκαλία και Δυσκολίες ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ Β΄: Διοίκηση και Επιμόρφωση στην Εκπαίδευση ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ Γ΄: Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση | |||
| ΚΩΔΙΚΟΣ | ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΠΜΣ | ECTS | 
| ΜΕΑ 106 | Στατιστική στην εκπαίδευση | Α,Β,Γ | 15 | 
| ΜΕΑ 318 | Ανάλυση Ποιοτικών Δεδομένων με τη χρήση λογισμικού | Α,Β,Γ | 15 | 
| ΜΕΑ 202 | Διδακτική της γλώσσας στην προσχολική και σχολική εκπαίδευση | Α | 15 | 
| ΜΕΑ 214 | Παιδαγωγικές παρεμβάσεις για τις δυσκολίες μάθησης δεξιοτήτων γραμματισμού | Α | 15 | 
| ΜΕΑ 213 | Διδακτικές πρακτικές για την ενίσχυση της ακουστικής και αναγνωστικής κατανόησης παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας | Α | 15 | 
| ΜΕΑ 215 | Αξιολόγηση δεξιοτήτων γλώσσας και γραμματισμού στην εκπαίδευση | Α | 15 | 
| ΜΕΑ 205 | Μεταγλωσσική ανάπτυξη και κατάκτηση του γραπτού λόγου | Α | 15 | 
| ΜΕΑ 216 | Διδακτικές πρακτικές για τη διαχείριση της πολυγλωσσίας στη σχολική τάξη | Α | 15 | 
| ΜΕΑ 207 | Κοινωνικές συνιστώσες της γλωσσικής μάθησης | Α | 15 | 
| ΜΕΑ 209 | Δυσκολίες στη μάθηση του γραπτού λόγου: Πρώιμος εντοπισμός και έγκαιρη παρέμβαση | Α | 15 | 
| ΜΕΑ 218 | Ο ρόλος της γλώσσας στη διδασκαλία και στη μάθηση | Α | 15 | 
| ΜΕΑ 211 | Ψυχοκινητική ανάπτυξη και γραφή στην προσχολική εκπαίδευση | Α | 15 | 
| ΜΕΑ 219 | Ανάπτυξη και διδασκαλία των μητρικών και δεύτερων γλωσσών στην προσχολική και σχολική τάξη | Α | 15 | 
| ΜΕΑ 301 | Μοντέλα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών | Β | 15 | 
| ΜΕΑ 312 | Ιστορικές Προσεγγίσεις στην Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών | Β | 15 | 
| ΜΕΑ 313 | Ιστορία της Εκπαίδευσης | Β | 15 | 
| ΜΕΑ 309 | Η Επίδραση της Οικονομίας στον Εκπαιδευτικό Σχεδιασμό και Προγραμματισμό | Β | 15 | 
| ΜΕΑ 314 | Επιμόρφωση και Επαγγελματική Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών | Β | 15 | 
| ΜΕΑ 306 | Κοινωνιολογία και Σχεσιοδυναμική της Σχολικής Κοινότητας | Β | 15 | 
| ΜΕΑ 307 | Εκπαίδευση και Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε άλλες χώρες | Β | 15 | 
| ΜΕΑ 304 | Ηγεσία στην Εκπαίδευση | Β | 15 | 
| ΜΕΑ 316 | Εκπαιδευτική Πολιτική με έμφαση στην Ευρωπαϊκή Ένωση. | Β | 15 | 
| ΜΕΑ 315 | Σχεδιασμός και Υλοποίηση Επιμορφωτικών Προγραμμάτων | Β | 15 | 
| ΜΕΑ 423 | Διδακτική μεθοδολογία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης | Γ | 15 | 
| ΜΕΑ 410 | Διδακτική της γλώσσας με χρήση των ΤΠΕ | Α,Γ | 15 | 
| ΜΕΑ 404 | Διδακτική των φυσικών επιστημών με χρήση των ΤΠΕ | Γ | 15 | 
| ΜΕΑ 418 | Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και ΤΠΕ | Γ | 15 | 
| ΜΕΑ 403 | Δημιουργία εκπαιδευτικού λογισμικού | Γ | 15 | 
| MEA 408 | Διδακτική των μαθηματικών με χρήση των ΤΠΕ | Γ | 15 | 
| MEA 420 | Εκπαίδευση STEM, τέχνη και ΤΠΕ | Γ | 15 | 
| MEA 421 | Διδακτική των Κοινωνικών Σπουδών με χρήση των ΤΠΕ | Γ | 15 | 
| MEA 414 | Μάθηση μέσω κινητών συσκευών στην εκπαίδευση (mobile learning) | Γ | 15 | 
| MEA 416 | Σχεδιασμός και υλοποίηση δραστηριοτήτων με εργαλεία web 2.0 | Γ | 15 | 
| ΜΕΑ 413 | Χρήση προσομοιώσεων στις φυσικές επιστήμες | Γ | 15 | 
| MEA 800 | Πρακτική Άσκηση: Εργαστηριακή προσέγγιση με μικροδιδασκαλία | Α,Β,Γ | 15 | 
